OTOMATİK VİTES DİREKSİYON EĞİTİMİ 05354028055 Ankara

”Sevgili sürücü adayları ,Sürücülük ve otomobil teknolojisi adına tüm merak ettiklerinizi , bilimsel yanıtlarıyla derslerimizde bulacaksınız.”

Trafik kurallarına uyumlu taşıt kullanımını ; bilimsel tekniklerle,

**psikolojik kişisel gelişim metoduyla**,
Motorlu araçlar teknikeri ,ulaştırma, trafik, sürüş teknikleri alanında uzman, Hava Kuvvetleri’nin Teknik eğitimci asker öğretmeninden,

Otomatik veya manuel vitesli, yardımcı pedallı araçla, ve kendi aracınızla çok kısa zamanda, kolayca öğrenebilirsiniz.
M.E.B sertifikasıyla bir motorlu taşıt sürücü kursunda eğitimciyim.

40 yıllık  M-A1-A2-A-B1-B-C1-C-D1-D-BE-C1E-CE-D1E-DE-F-  Sınıf araçlar sürücü yetki belgesi sahibi dallarında uzman  motorlu araç sürüş ve eğitim deneyimimle,sizlere yardımcı olmaktayım.

 *Trafik Psikolojisi *: psikoloji ilkelerinin trafik ve yol güvenliği alanına uygulanmasıdır. Türkiye de yeni bir alan olan trafik psikolojisinin etkinlikte bulunduğu alanlar; sürücü yeteneklerinin psikoteknik değerlendirilmesi, sürücülük tarzları ve trafikte risk alma davranışı, sürücü eğitimi ve rehabilitasyonu,ergonomi, trafik güvenliği için bilinçlendirme. Trafikle ilgili davranış tutum yetenek ve becerileri ölçme geliştirme, bu konularla ilgili araştırmalar ve uygulamalardır

İletişim : 0 5 3 5 4 0 2 8 0 5 5
mail adres : a_b.ysal06@outlook.com
web sitem :https://ahmet06com.wordpress.com/

 Sayın Özlem hanımın trafikte kendi aracıyla yaptığımız ders hakkındaki yorumu:

Ahmet hocam çok teşekkür ederim. Sayenizde ,kendi aracımla vermiş olduğunuz psikolojik Destekli trafik kurallarına uyumlu ,uyguladığımız araç kullanma teknikleriyle ,araç kullanma ve trafiğe çıkma keyfini ve zevkini yaşadım. Eşim veya bir başkası olsaydı buna cesaret edemezdi. Ehliyetim olmasına rağmen yıllardır direksiyona geçmemiş biriyle trafiğin yoğun olduğu yerlerde yol almak sizin cesaretiniz ve başarınızdır. Kısa zamanda bana çok şey kazandırdınız. En başta kendime olan güvenim arttı sayenizde. Ahmet hocam Sizi tanıdığım ve ders aldığım için çok şanslı olduğumu düşünüyorum. Size teşekkür eder hayat boyu başarılar dilerim.

Trafikte yayaların hakkı:
Öne çıkan ilginç konu aşağıdaki linkte:

Öğretim metodu ve Taksonomisi aşağıdaki linkte

Öğretim metodu ve Bloom Taksonomisi Kuramı

19 thoughts on “OTOMATİK VİTES DİREKSİYON EĞİTİMİ 05354028055 Ankara

  1. Ahmet hocam çok teşekkür ederim. Sayenizde ,kendi aracımla vermiş olduğunuz psikolojik Destekli trafik kurallarına uyumlu ,uyguladığımız araç kullanma teknikleriyle ,araç kullanma ve trafiğe çıkma keyfini ve zevkini yaşadım. Eşim veya bir başkası olsaydı buna cesaret edemezdi. Ehliyetim olmasına rağmen yıllardır direksiyona geçmemiş biriyle trafiğin yoğun olduğu yerlerde yol almak sizin cesaretiniz ve başarınızdır. Kısa zamanda bana çok şey kazandırdınız. En başta kendime olan güvenim arttı sayenizde. Ahmet hocam Sizi tanıdığım ve ders aldığım için çok şanslı olduğumu düşünüyorum. Size teşekkür eder hayat boyu başarılar dilerim.

    Liked by 1 kişi

  2. Sayın Özlem hanım, dersime gösterdiğiniz ilgiye teşekkürler ,trafikte arabanızla ,kazasız mutlu sürüşler dilerim.
    Ahmet Baysal
    İleri sürüş teknikleri eğitimci

    Beğen

    • Sayın Hülya hanım ,dersime gösterdiğiniz ilgiye teşekkürler, trafikte arabanızla kazasız mutlu günler diliyorum .

      Ahmet Baysal
      İleri sürüş teknikleri egitimci

      Beğen

  3. Ahmet hocamla calismaya baslayali daha iki gun oldu fakat iki gun icinde rahatca trafige cikip ankara trafigine katilabildim.ama bunlardan daha onemli olan Ahmet Hocanin teknik ve pratik bilgisini sizi hic sıkmadan bunaltmadan aktarabilmesi.sanki ders yapmiyorsunuzda yillardir bildiginiz biseyi teyit ediyor gibi oluyorsunuz.dersin nasil bititigini o trafik korkusunu nasil yendiginizi hic anlamiyorsunuz.cok sakin ve cok tecrübeli bir hoca.Ahmet hocayla calisabildigim icin cok muyluyum.

    Liked by 1 kişi

    • Sayın Ülkü hanım, dersime gösterdiğiniz ilgiye teşekkürler ,trafikte arabanızla kazasız mutlu günler diliyorum.
      Ahmet Baysal
      İleri sürüş teknikleri egitimci

      Liked by 1 kişi

  4. Sevgili dostlarım bir güzel bayram ve tatil programına daha kavuştuk hayırlı olsun .Umarım bayram trafigindede trafik kurallarına harfiyen uyarak acı senaryolar paylaşmayız .Mutlu bayramlar, tatil dönüşünde kazasız hayırlı yolculuklar diliyorum.saygılarımla..
    Ahmet Baysal
    ileri sürüş teknikleri egitmen

    Liked by 1 kişi

  5. Ahmet Hocamı tüm trafiğe çıkmak isteyenlere tavsiye ediyorum.
    En büyük artısı,ilk dersten itibaren sizin aracınızda çalıştırması
    Bu müthiş bir güven veriyor size
    Kullandığı teknikler çok yaratıcı
    Her öğrencinin anlayacağı dili kullanıyor
    Hoş sohbeti de cabası
    Teşekkürler hocam…

    Liked by 1 kişi

  6. Sayın Emine hanım ,dersime gösterdiğiniz ilgiye teşekkürler, trafikte arabanızla kazasız, sevdiklerinizle seyahatlerinizde ,mutlu günler diliyorum .

    Ahmet Baysal
    İleri sürüş teknikleri egitimci

    Beğen

  7. Ahmet Hocam çok teşekkür ederim.Kendi aracımla vermiş olduğunuz psikolojik destekli araç kullanma ve trafiğe çıkma dersi keyfini sizinle birlikte yaşadım.Ahmet Hocam sizinle ders yapma sonucunda kendime olan güvenim arttı.Tekrar trafiğe girmeme vesile oldunuz. Debriyaj fobim yok oldu. Artık debriyajdan ve yokuşta geri kaçmaktan korkmuyorum. Tek başıma trafiğe de çıkabiliyorum. Ahmet Hocam direksiyon eğitimi almak isteyecek herkese sizi öneriyorum ve önereceğim. Ahmet hocam Size teşekkür eder hayat boyu başarılar dilerim.

    Beğen

    • Sayın Emine Ebru hanım ,dersime gösterdiğiniz ilgiye teşekkürler, trafikte arabanızla kazasız mutlu günler diliyorum .

      Ahmet Baysal
      İleri sürüş teknikleri egitimci

      Beğen

Yorum bırakın

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.